ELF MAKYAJ MALZEMELERİ

Pa270030

Daha önce haberini verdiğim free shipping kampanyası ile atladığım elfler bunlar.  Aslında bunun iki katı kadardılar ama ben postu hazırlayana kadar, beğenen arkadaşlarıma dağıldılar =)

1_ Shimmering facial whip- lilac petal
Bunu nası kullanıcağımı tam çözemedim ama kaş altına aydınlatıcı şeklinde uygulanışını çok sevdim.  Bir de tüm yüzüme denedim. O şekilde uygulanışını tavsiye etmiyorum. Bülent Ersoyvari oluyo.
2_ Plumping lip glaze- baby doll sanırım adı. öle plumping gibi şişirici bi etkisi yok. ama mentollü bi tadı var çok ferahlatıcı.
3- allıklar- düz duran innocence renginde, hangi cilt rengine gider bilemiyorum. belki makyaja düşkün küçük kızlar deneybilir cünkü gerçekten çok açık bi tonu var. ışıltılı bir ten yaratabilir belki henüz açıp denemedim. yan duran da shy rengi, şeker pembe sanıp aldım ama innocence den çok farklı durmuyo kutufa rengi, yanakta belli ediyo kendini adı gibi shy etkisi yaratıyo. bunu sevdim. ama fazla toz toz.
4_ candy shop- bu lip balmlar çok iyi. açık rengini kendime yakıştıramadım çok ama kırmızısı mükemmel bunu devamlı temin etmeliyim. zaten fazla dayanmaz bana. nemlendiriciliği hayret uyandırdı. bu fiyata blistexle yarışacak kadar iyi.ve kutusu çok güzel olduğundan blistex teki gibi ilaçlanmış hissine kapılmıyorum.
5_ plumping lip glaze- fire coral renginde henüz açıp denemedim.

ürünlerin altına koyduğum kağıtları şablonlarını indirerek çıkardım, bunların haricinde bir sürü liste not kağıdım var. çok sevdim bu yazıcıdan cıkarıp kullanma işini, arasam bulamam dışarda =) 

Bu da böyle bi yazımdır =))

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !